Friday 24 November 2017

Aanlyn Handel Kaart Spel Yugioh


Yu-Gi-Oh! Trading Card Game Die Yu-Gi-Oh! Trading Card Game 32; (遊 ☆ 戯 ☆ 王 オ フ ィ シ ャ ル カ ー ド ゲ ー ム 32;.?.! Yu ☆ Gi ☆ O Ofisharu Kado Gēmu Yu-Gi-Oh Amptelike Kaartspel) is 'n Japannese collectible kaartspel ontwikkel en gepubliseer deur Konami. Dit is gebaseer op die fiktiewe spel van tweegeveg Monsters geskep deur comic artist Kazuki Takahashi. wat die belangrikste plot toestel tydens die meerderheid van sy gewilde komiese Yu-Gi-Oh is! en die Nihon Ad Systems animasie reeks Yu-Gi-Oh! Tweestryd monsters. Yu-Gi-Oh! Tweestryd Monsters GX en Yu-Gi-Oh! 5D en "Yu-Gi-Oh R!" (Dit blyk slegs met tussenposes en onder die naam van Magic en hulpmiddels in die hand van Wizards of the Coast se Magic:.. Die byeenkoms in die Japannese weergawe van die manga en die 1998, Toei Animasie reeks). Die Yu-Gi-Oh! Trading Card Game, dikwels verkort TCG, is die eerste keer van stapel gestuur deur Konami in 1999. Dit is aangewys as die topverkoper handel kaart spel in die wêreld deur Guinness World Records op 7 Julie 2009, oor 25000000000 kaarte wêreldwyd verkoop het. [1] Die handel kaart spel gaan voort om gewildheid te kry as dit gespeel word regoor die wêreld, veral in Japan, Noord-Amerika, Europa en Australië. In die fiktiewe instellings van die manga, anime, en films, is die spel verwys as tweegeveg monsters. So het die handel kaart spel is die verwesenliking van 'n fiktiewe spel uitgevind deur die skrywer Kazuki Takahashi. Die kaarte en reëls van die fiktiewe spel is ondergeskik aan die plot van die storie, en so het hulle nie in 'n werklike handel kaart spel gemaak kan word sonder wysiging. Konami het die meeste van die naam wat deur Takahashi met die magte wat hy hulle gee kaarte vervaardig. Die reëls van die handel kaart spel is heeltemal apart van dié van die fiktiewe spel. Hulle is meer konsekwent en gebalanseerde en nie verander as hulle nie in die fiktiewe kontekste. Die oorspronklike manga en die eerste Engelse druk van Volumes 1-3 en 'n deel van Deel 4 gebruik die naam Magic Wizards terwyl die ander en nuwer Engelse produksies en beide anime weergawes gebruik tweegeveg monsters. Voor tot Desember 2008 is Konami se handel kaarte versprei in gebiede buite Asië deur die boonste dek Company. In Desember 2008, Konami geliasseer 'n regsgeding teen bodek beweer dat dit nie authentiek Yu-Gi-Oh het versprei! TCG kaarte sonder Konami se magtiging. [2] bodek gedagvaar ook Konami beweer kontrakbreuk en laster. 'N Paar maande later het 'n federale hof in Los Angeles 'n bevel uitgereik voorkoming boonste dek van optree as die gemagtigde verspreider en wat dit aan die Yu-Gi-Oh verwyder! TCG van webwerf bodek se. [3] In Desember 2009 het die hof beslis dat bodek was verantwoordelik vir vervalsing Yu-Gi-Oh! TCG kaarte, en dit countersuit boonste dek teen Konami ontslaan. [4] [5] [6] Konami dien tans as die vervaardiger en verspreider van die Yu-Gi-Oh! TCG; dit loop streeks - en nasionale toernooie en gaan voort om te vry nuwe Yu-Gi-Oh! TCG kaart produkte. Basiese reëls 3D% 3D "/% Edit Yu-Gi-Oh! is 'n strategie kaart spel waarin spelers gebruik monsters, uitspel en 'n strik om hul teenstander te beskadig. Elke speler het 'n sekere aantal van die lewe punte (tipies 8000) en 'n pak 40-60 kaarte (saam met 'n ekstra Deck en Side Deck, die voormalige met 'n maksimum van 15 kaarte en laasgenoemde met 'n moet van 15 kaarte, al beide is opsioneel), neem beurte om deur verskeie fases (gelys aanleiding van hierdie paragraaf). Die speler wen wanneer hy of sy dit regkry om sy of lewe van haar teenstander punte verminder tot nul (Deur stryd skade of effek skade), of die opponent nie in staat is om kaarte te teken in sy Teken Fase (Deck Out). Daar is ook 'n paar kaarte met outomatiese oorwinning voorwaardes, soos Exodia die Verbode Een, Destiny Raad, of Venomminaga, die Godheid van giftige slange. Game uitleg 3D% 3D "/% Edit Dek pak kaarte wat getrek word wanneer dit nodig is, soos tydens die trekking Fase van elke beurt van die speler. As die speler het geen kaarte in sy / haar dek en kan 'n kaartjie nie trek wanneer hy / sy moet (of tydens die trekking Fase of deur 'n kaart van krag), verloor hy / sy. Ekstra Deck n aparte dek wat tot 15 Fusion, Synchro of XYZ Monsters, wat spesifieke middel vereis om te ontbied. Voorheen bekend as die Fusion Deck voor die bekendstelling van Synchro monsters. Monster Sone Tot vyf monsters kan hier gespeel in aanval of verdediging posisie. Spel / Trap Sone Tot vyf Spel of lokval kaarte kan wees in die spel in 'n keer. Begraafplaas afgedankte kaarte, soos gebruik Spel en 'n strik of monsters wat vernietig of bygedra is hier geplaas. Gebied Spel Sone veld Spel kaarte hier gespeel in teenstelling met die Spel / Trap Sone. Slegs een Veld Spel kan wees in die spel te eniger tyd. As 'n ander veld kaart gespeel, dit vernietig outomaties die ander veld spel. Verwyder uit Speel Sone kaarte wat uit die spel soos aangedui deur middel van kaart-effekte hier gaan. Fases 3D% 3D "/% Edit Teken die speler 'n kaart trek uit sy / haar dek. Standby Sekere gevolge kan voorkom tydens hierdie fase. Main 1 Die speler kan dagvaar monsters, verander bestaande Monsters 'n geveg posisies, en / of te gebruik of 'n stel Spel en Trap kaarte. Veg Die speler kan een keer aan te val vir elke monster wat hy / sy in aanval posisie. Die speler wat die spel begin nie aanval op sy / haar eerste beurt. Main 2 Player kan aktiveer of stel Spel of val. As die speler het nog nie 'n monster te ontbied, of wil die stryd posisie van 'n monster te verander, kan hy / sy dit doen. Eindig Die speler eindig sy / haar beurt. Sekere gevolge kan voorkom. Kaart tipes 3D% 3D "/% Edit Monster 3D% 3D "/% Edit Monsters is die belangrikste manier om die wedstryd te wen. en word gebruik om aan te val en te verdedig teen die opponent. Elke monster het 'n vlak (of posisie, in die geval van XYZ Monsters), 'n ATK krag en 'n DEF krag en word gespeel in óf aanval posisie (gesig-up, regop), verdediging posisie (sywaarts geplaas, ontbied gesig-up nie, tensy otherwise noted), of stel (gesig-down, sywaarts). Een maal per beurt spelers kan normale dagvaar 'n Vlak 4 of laer monster, of Tribute ontbied 'n meer kragtige monster (Lv 5-6 vereis dat die boete opgelê van een monster, Lv 7 of hoër vereis twee huldeblyke.) As die voorwaardes vir 'n spesiale dagvaarding is voldoen is, kan die speler uit te voer hierdie soveel keer as moontlik. Elke beurt, kan spelers keer tydens die slag fase val saam met elke monster wat tans in aanval posisie. Om monster die opponent se vernietig, moet monster die speler se hoër of gelyk ATK punte het as daardie monster ATK punte as in aanval posisie, (indien laer, jou monster vernietig sal word en jy sal skade aan jou lewe punte te neem) of DEF punte as dis in verdediging posisie (as verlaag jou monster sal nie vernietig word nie, maar jy sal skade doen om jou lewe punte). Afhangende van die uitslag, kan die lewe punte afgetrek word van die lewe punte die speler se. Elke monster kan ook 'n kaart effek aangedui in die beskrywing, en kan ook beïnvloed word deur ander kaarte, afhangende van hul naam, tipe en kenmerk. Daar is verskeie tipes van monsters, waarvan sommige vereis sekere strategieë te dagvaar: 1. Normale / effek (geel / oranje) 'n standaard monster dat normale of Tribute gedagvaar uit die hand kan wees een maal per beurt, asook spesiale gedagvaar onder sekere omstandighede. Normale monsters is geel met 'n beskrywing van die monster terwyl monsters wat gevolge het is oranje met 'n effek uiteengesit in hul beskrywing. 2. Fusion (pers) 'n monster wat gedagvaar is uit die Ekstra Deck met behulp van 'n kaart met 'n samesmelting van krag, soos 'Polimerisasie, en "vermenging" monster kaarte uitgebeeld in die Fusion monster se beskrywing uit die hand of in die veld. Voorbeeld: Die gebruik van 'Polimerisasie en met behulp van' Elemental held Avian "en" Element Hero Burstinatrix 'as die monsters vir die samesmelting kan die speler om spesiale dagvaar' Elemental held Flame wingman. " 3. ritueel (blou) 'n monster wat gedagvaar is uit die hand of dek deur die gebruik van 'n ritueel Spel kaart en bydra monster kaarte van die hand en / of in die veld volgens instruksies die Spel se, wie se opgesom vlak moet nie minder nie as die ritueel monster se. Voorbeeld: Die gebruik van 'Swart Luster Rituele en bydra monsters van die veld en / of met die hand waarvan die som van vlakke gelyk 8 of meer toelaat speler om spesiale dagvaar' Swart Luster Soldaat. " 4. Synchro (wit) het met die Yu-Gi-Oh! 5D se anime reeks. 'N monster wat gedagvaar is uit die Ekstra Deck deur te stuur na die begraafplaas (verwys na as' tuning ') 'n' ontvanger 'n monster (die teks 'ontvanger' verskyn waar 'effek' sou effek monsters verskyn) met een of meer nie - ontvanger monsters van die veld, waarvan die totale vlak is gelyk aan die vlak van die Synchro monster wat jy wil dagvaar. Met 'n paar uitsonderings, dit gewoonlik nie spesifieke monsters benodig. Voorbeeld: Tuning 'Junk Synchroon (Lv 3 ontvanger Monster) en' Speed ​​Warrior (Lv 2) laat speler om spesiale dagvaar 'Junk Warrior (Lv 5 Synchro Monster). 5. XYZ (swart) het met die Yu-Gi-Oh! Zexal anime reeks. XYZ Monsters is ontbied van die Ekstra Deck deur 'oortreksel "Twee of meer monsters (die getal is in effek teks die kaart se) met dieselfde vlak tot die rang van die XYZ Monster die speler wil dagvaar betrokke. Materiaal monsters is nie gestuur na die begraafplaas, maar in plaas geword 'overlay Eenhede, wat onder die XYZ monster in die monster Sone geplaas. Hierdie overlay Eenhede kan ten einde effek 'n XYZ Monster se aktiveer na die begraafplaas gestuur. Hoe meer monsters overgoten vir die XYZ Summon, hoe meer keer die XYZ Monster kan die uitwerking daarvan gebruik. XYZ Monsters is die enigste monsters in die spel wat 'n posisie plaas van 'n Vlak, dus is hulle nie deur kaarte wat vlak 'n monster en kan nie gebruik word vir rituele of Synchro oproep nie. Voorbeeld: oortreksel twee Lv 4 monsters toelaat speler om spesiale dagvaar "Nee 39 Utopia (Rank 4). 6. gebrand (grys) 'n lae-aangedrewe monster gedagvaar deur card effekte. Dit is tipies gebruik word vir die verdediging of huldeblyk doeleindes. In die geval van Fusion, Synchro of XYZ monsters, kan hulle Spesiale gedagvaar deur sekere wyse as gestuur na die begraafplaas (tensy hulle soontoe gestuur is voordat hulle gedagvaar). Maar as hulle teruggekeer na die Ekstra Deck, moet die speler aan die byeenroeping vereistes om weer op te roep nie. Spel 3D% 3D "/% Edit Dit is kaarte wat gespeel kan word óf van die hand, of 'n stel op die veld vir latere gebruik. Hulle kan óf krag tot jou monsters aanval / verdediging, vernietig ander kaarte, verhoog die lewe punte, ens Dit is belangrik om 'n goeie balans van hierdie in jou dek het. Spel kom in 6 vorme. 1. Normale gestuur na die graf na die uitwerking besluit. 2. Quick Play (verskyn as 'n weerligstraal) kan ingestel word om geaktiveer tydens jou teenstanders te draai asook jou eie, of het tydens buite die hoof fase. Jy kan egter nie te aktiveer 'n vinnige-speel spel op dieselfde beurt dat jy dit stel op die veld. 3. Deurlopende (verskyn as 'n lemniscus) Bly op die land agter die aktivering totdat hulle verwyder of vernietig. 4. Equip (verskyn as 'n byvoeging teken) Heg 'n monster om sy statistieke te verander, of gee 'n effek. 5. Field (verskyn as 'n kompas) gespeel het in 'n spesiale veld card sone, wat 'n effek wat oor die hele tweestryd terwyl aktiewe plaasvind bied. Slegs een veld kaart kan aktief in die tweestryd op 'n tyd wees; Indien 'n speler 'n stuk grond spel speel terwyl 'n teenstander het een reeds in die spel, is die veld spel die opponent se vernietig. 6. Rituele (verskyn as 'n vuur) Word gebruik om ritueel monsters te ontbied. Trap 3D% 3D "/% Edit Kaarte wat geaktiveer in reaksie op sekere situasies, meestal as 'n teenstander aktiveer 'n krag of aanvalle. Hulle is ingestel gesig af op die veld en kan nie geaktiveer word op die beurt hulle af geplaas, tensy daar 'n kaart effek wat sê dit kan geaktiveer word die beurt die strik kaart is ingestel. Sommige word gebruik om 'n aanvallende monster te vernietig, negeer stryd skade, of dalk lei skade terug na die opponent egter hierdie effekte kan verskil. Daar is drie tipes lokval kaarte: 1. Normale strikke Hulle kan nie geaktiveer word tydens sy beurt óf speler se as dit is gestig wat op sy beurt. Sekere normale strikke te omskep in rus kaarte maar is nog steeds beskou as normale trap kaarte. 2. Deurlopende lokval kaarte (verskyn met lemniscus) Hul uitwerking bly in die spel tot die vernietiging omstandighede vervul. 3. Counter lokval kaarte (verskyn met 'n geboë pyl) Geen kaarte behalwe ander Counter strikke gespeel kan word na 'n toonbank lokval is geaktiveer. Spel Speed ​​3D% 3D "/% Edit Kaart effekte almal sekere spoed. Dit bepaal wanneer hulle gespeel kan word en wat van krag kan word "gebind" na 'n ander. Spel Spoed 1 kaarte kan gewoonlik net tydens die draai van die speler wat die kaart beheer word gespeel. Bestaan ​​Spel kaarte (uitgesluit Quick Play) en Monster effekte. Spel Speed ​​2 kaarte kan in enige beurt gespeel word, en kan geaktiveer word in reaksie op óf spel Spoed 1 of 2. Bestaan ​​Quick Play uitspel en Normal / Deurlopende strikke. Spel Spoed 3 kaarte is net Counter lokval kaarte. Hulle kan geaktiveer word in reaksie op óf Spel Spoed 1, 2, of 3. Formate 3D% 3D "/% Edit Toernooi speel 3D% 3D "/% Edit Toernooie word dikwels aangebied hetsy deur spelers of deur card winkels. Daarbenewens bodek (nou nie meer deel van Yu-Gi-Oh se Georganiseerde Speel), Konami. en Shonen Spring script fout het al georganiseerde talle toernooi stelsels in hul onderskeie gebiede. Hierdie toernooie te lok honderde spelers te kompeteer vir pryse soos seldsame promosie-kaarte. Die huidige top 5 Amerikaanse spelers is - (Sean Montague, Chris Ferber, Chris Bowling, Adam koring en Derek Lane) Sjabloon: Kategorie hanteerder Sjabloon: Kategorie hanteerder 91; verwysing benodig 93; [7] Daar is twee style van die toernooi speel met die naam "formate;" elke formaat het sy eie reëls en 'n paar beperkings op wat kaarte word toegelaat tydens byeenkomste te gebruik. Die Gevorderde formaat is gebruik in al beboet toernooie (met die uitsondering van sekere Pegasus League formate) toernooie. Hierdie formaat volg al die normale reëls van die spel, maar plaas ook 'n totale verbod op sekere kaarte wat te voordelig geag vir die toernooi speel. Hierdie kaarte is op 'n spesiale lys genoem die verbode of Banned Lys. Daar is ook sekere kaarte wat Limited of semi-beperk word tot slegs toegelaat 1 of 2 van die kaarte in 'n pak en kant dek gekombineer, onderskeidelik. Hierdie lys word elke ses maande (September 1, 1 Maart) opgedateer en word gevolg in alle toernooie wat hierdie formaat gebruik. [8] tradisionele formaat Tradisionele formaat word soms gebruik in Pegasus League speel en is nooit gebruik in amptelike toernooie en weerspieël die toestand van die spel sonder verbied kaarte. Kaarte wat verban is in Gevorderde is beperk tot een kopie per dek in hierdie formaat. [9] Waardering Systems Die handel kaart spel voorheen opgeneem wêreldwyd ranglys, maar aangesien Konami georganiseerde spel gekanselleer, die graderings is uitgedien. Konami het 'n nuwe graderingstelsel genoem "Cossy," ontwikkel (Konami Kaartspel Amptelike Toernooi Support System.) [10] Informeel spel 3D% 3D "/% Edit Gemaklik spelers tipies instem om 'n nie-amptelike variant van die reëls, soos verskeie speler tweestryd (waar drie of meer duelists speel elke mens-vir-self) en die gebruik van die Egiptiese kaarte God (promosie kaarte van die Anime / Manga aanpassing volg, wat onwettig in amptelike toernooie met die uitsondering van hul wetlike kaart vorms is. hierdie is onlangs herdruk in wetlike weergawes, maar die oorspronklike promosie kaarte onwettige bly.) Vir hierdie nie-amptelike weergawes van die spel, die reëls, soos wat kaarte is reg of nie, is ooreengekom voor die tyd. Maar baie onlangs, amptelike Tag (span) tweegeveg reëls is opgeneem in die hoofwedstryd, geadverteer in die vorm van Tag Force 2 en Championship 2008. Produk inligting 3D% 3D "/% Edit Booster pakke 3D% 3D "/% Edit Soos in alle ander Trading Card Games. booster pakke is die primêre laning kaart verspreiding. In Konami se verspreidingsgebiede, is vyf ewekansige kaarte in elke booster pak, en elke stel bevat tussen vyftig en sestig verskillende kaarte. Maar in gebiede bodek se vroeë booster pakke bevat 'n ewekansige verskeidenheid van nege kaarte (agt gemeenskaplike kaarte en een rare card) met die hele reeks wissel rondom 130 kaarte. Om in te haal met die Japannese meta spel, is twee of meer oorspronklike stelle gekombineer in een. Nou is daar meer onlangse boonste dek stelle net gedupliseer die oorspronklike stel. Sommige booster stelle is herdruk / heruitgereik (bv Donker Beginnings Deel 1 en 2). Hierdie tipe stel bevat gewoonlik 'n groter bedrag van kaarte (ongeveer 200 tot 250), en dit bevat twaalf kaarte saam met een punt card eerder as die normale vyf of nege. Onlangs het sedert die vrystelling van taktiese Evolution, al booster pakke dat 'Holographic / Ghost Skaars kaart het, sal ook 'n seldsame, wat beteken dat as jy 'n Holofoil kaart in 'n pak jy sal nog ontvang 1 Skaars kaart en 7 gemeenskaplike kaarte ontvang. Huidige stelle het 100 verskillende kaarte per stel. Toernooi Boosters 3D% 3D "/% Edit Promo kaarte 3D% 3D "/% Edit Sommige kaarte in die TCG is vrygestel deur 'n ander manier, soos insluiting in die video speletjies, flieks, en Shonen Spring tydskrif kwessies. Hierdie kaarte is dikwels eksklusiewe en het 'n spesiale tipe rariteit of is nooit-voor-sien vir die publiek. Soms, kaarte soos Cyber ​​Valley en Chimeratech vesting draak is weer vrygestel as hersiening. Duelist Packs 3D% 3D "/% Edit Jaden Yuki se Duelist Pack 1, 2, en 3 Chazz Princeton se Duelist pak Zane Truesdale se Duelist Pack Aster Phoenix se Duelist Pack Jesse Andersen se Duelist Pack Yusei Fudo se Duelist Pack Yusei Fudo se Duelist Pack 2 Yusei Fudo se Duelist Pack 3 Kraai Hogan se Duelist Pack Yugi Muto se Duelist Pack Seto Kaiba se Duelist Pack Kaart rariteit 3D% 3D "/% Edit Gemeenskaplike Hierdie kaarte is normale monster, spel, en trap kaarte wat gewoonlik vorige verskynings in ander booster pakke gemaak het. Die meeste booster pakke deesdae het 7-8 Commons, terwyl Duelist pakke bevat 3-4 Commons. Pryse kan baie tussen verskillende gemeenskaplike kaarte wissel. Kort Print Kort Afdrukke is identies aan Commons, behalwe hulle is effens moeiliker om te vind. Dit alleen bestaan ​​in die TCG, en is gestaak nadat Antieke Sanctuary, maar het sedertdien weer ingestel in die TCG in Phantom duisternis. Holofoil Skaars Holofoil Rares word vir vroeë Gameboy Promosies. Hulle is soortgelyk aan Super Rares, maar het 'n deklaag baie soortgelyk aan gemeenskaplike kaarte parallel. Maar hierdie laag het nie een van die konsekwente uitleg en tekstuur van die gewone Parallel laag. Skaars 'n seldsame kaart is geïdentifiseer deur 'n silwer-kaart se naam en die beeld is nie holofoiled. Na aanleiding van die releas van Starstrike ontploffing egter die kaarte het brons kaart naam. Daar is 'n seldsame in elke pak, maar kon word vervang deur iets hoër as 'n seldsame. Begin met "Die Duelist Genesis," jy kry 'n seldsame en soms iets hoër as 'n seldsame. Super Skaars 'n super Skaars kaart is geïdentifiseer deur 'n swart of wit karton naam en die beeld is 'n holofoil. Meer onlangse video spel promo kaarte Super Rares was. Tans is daar 'n 1: 5 kans om een ​​in 'n booster pak. Ultra Skaars 'n ultra Skaars kaart is geïdentifiseer deur 'n goue kaartjie naam en 'n holofoil beeld. Die kans om 'n Ultra Skaars 'n Booster Pack was om 01:12 in Booster Packs voor Soul van die Duelist. Van Soul van die Duelist af, die kans is om 01:24. Maar herdruk stelle vrygelaat nadat Soul van die Duelist soos Dark Openbaring Deel 3 gebruik die 01:12 verhouding. Hoewel ná taktiese Evolution die kans teruggesak tot 01:24. Gold Skaars Gold Skaars 'n nuwer tipe rariteit bekendgestel in die Gold-reeks. Dit het 'n holografiese beeld foelie soos 'n Ultra Skaars goue letters en, maar het ook 'n holografiese beeld goud grens, leersaamhede teks grens, en card grens. Op monster kaarte, is die vlak Stars gebosseleer in goud foelie, soortgelyk aan wat gevind word op uiteindelike Rares. Hierdie tipe van seldsame is slegs teenwoordig in Gold Series 1, Gold Series 2, Gold Series 3 en Gold-reeks 4. Ultimate Skaars 'n uiteindelike Skaars kaart het 'n "gebosseleer" foelie op die kaart Kunswerk, insluitend die grense van kunswerke, Kenmerk ikoon, en op monster kaarte, die vlak Stars. Die naam kaart gedruk goud, soos 'n Ultra Skaars. Wanneer geskandeer, kan die gebosseleer beeld gedempte en die beeld onduidelik uit die agtergrond wees. In teenstelling met ander Rares, kan 'n uiteindelike Skaars nie opgespoor word deur 'n gewig van 'n booster, aangesien die kaart is baie dunner as 'n normale Super Skaars of Ultra Skaars, met 'n gewig vergelykbaar met dié van 'n gemeenskaplike. Ultimate Skaars kaarte gewoonlik ook kom in 'n minder seldsame verskeidenheid wat gevind kan word in dieselfde booster met dieselfde kredietkaart nommer. Ultimate Rares gedruk op dunner papier. Op die internet mark, Ultimate Skaars kaarte soms baie meer werd as ander, selfs al is hul doeltreffendheid in die spel is net bo die gemiddelde. Ghost Skaars Gees Skaars is 'n redelik onlangse rariteit bekendgestel in die TCG weergawe van taktiese Evolution. Dit lyk na 'n baie blink silwer letters het, baie soos 'n geheime Skaars, met 'n paar kleure van die kaart en 'n 3D beeld verwyder word. Die algehele effek van hierdie veranderinge is 'n vaal, "Ghost-agtige" voorkoms op die kaart kuns, veral wanneer geskandeer. Daar is slegs 14 Ghost Skaars TCG kaarte, met 'n nuwe een uitgereik in elke booster pak: Rainbow draak, Elemental held Chaos Neos, Rainbow Neos, eerlike, Stardust Dragon, Swart Rose draak, rooi draak aart vyand / aanranding af, kraggereedskap draak, antieke fee draak, Majestic Star draak, Majestic Red Dragon, Swart vlerke draak, draak ridder Draco-Equiste, Shooting Star draak, en Odin, Vader van die Aesir. Die eerste vier verteenwoordig alternatiewe foelie patrone vir 'n enkele Secret Skaars kaart in hul onderskeie stelle, maar begin met die Yu-Gi-Oh! 5D se booster reeks, Ghost Rares geword alternatiewe vir monsters wat vrygestel is in Ultra Skaars en uiteindelike skaars. Daarbenewens al die beskikbare in Ghost Skaars kaarte was die beeld op die voorblad van die booster stel, behalwe vir Rainbow Neos. Ghost Skaars is die TCG weergawe van Holographic skaars. Die kans van die verkryging van 'n spook skaars is ongeveer 1 uit elke 36 bokse ( 'n boks is 24 pakke), maak dit 1 uit elke 864 booster pakke. Die meeste van tesisse kaarte is baie waardevol as gevolg van hul uiterste rariteit, maar baie van hulle het die waarde daarvan verminder ietwat wanneer 'n geheime Skaars weergawe is vrygestel in 'n Collectible Tin. Die enigste kaarte vrygestel as Gees Skaars wat nie ook vrygestel in Collectible Blikkies is Elemental held Chaos Neos, Rainbow Neos en rooi draak aart vyand / aanranding af, en Odin, Vader van die Aesir Secret Skaars 'n geheime Skaars kaart is geïdentifiseer deur 'n silwer kaart naam en die beeld het 'n unieke holofoil bekend as 'n parallelle holofoil (vernoem as gevolg van die parallelle dot uitwerking op die beeld). In stelle wat ouer as taktiese Evolution is, geheime Rares is almal óf die eerste (# 000) of laaste kaarte in 'n stel. Geheime Rares was aanvanklik gestaak as gevolg van oormatige gebruik van elektroniese skale, maar hulle is weer ingestel in Staking van Neos. Op die oomblik is die kans om 'n geheime Skaars 'n Booster Pack is 01:24. Prismatiese Secret Skaars Dit verwys na Europese Secret Skaars promos, wie se glittery holographics volg 'n heel ander "prisma 'n patroon om hul Noord-Amerikaanse eweknie (s). Ultra Secret Skaars 'n ultra geheime Skaars het die Ultra Skaars foelie oor die beeld, maar het die sparkly silwer kaart naam soos 'n geheime skaars. (Die NSO weergawe van "Element Hero Wildheart") Dit is 'n redelik algemene kaart. Geheime Ultra Skaars 'n geheime Ultra Skaars het die geheim Skaars foelie oor die beeld, maar het die Goue kaart naam soos 'n Ultra Skaars. Daar is net een beeld bekend vir hierdie tipe rariteit, dit is 'n skynbaar drukfoute bevat weergawe van "Gaia die draak Kampioen" in die oorspronklike legende van Blue Eyes White Dragon booster pak. Parallel Skaars parallel Skaars 'n generiese term wat gebruik word om te verwys na kaarte waar die hele kaart oppervlak is holografiese (wat wys as 'n selfs "waas" op die meeste skanderings). Daar is vier tipes Parallel Skaars: Normale Parallel Skaars Gewone swart of wit titel, normale prentjie. Ook bekend as "Parallel algemeen." Super Parallel Skaars 'n Super Parallel Skaars het al die eienskappe wat 'n Super Skaars (dws. Image foelie en 'n swart kaart naam) van maar het 'n laag wat die hele oppervlak reflekteer maak. Die laag is geneig om die kaart styf en toe kyk na die coating skep 'n eenvormige waas op die kaart. Tweestryd Terminal Parallel Skaars Slegs beskikbaar op tweegeveg Terminal Reeks kaarte, dit is gebaseer op normale Parallel Rares, maar met 'n ander Parallel Coating ontwerp. Ultra Parallel Skaars 'n ultra Parallel Skaars het 'n goue kaartjie titel soos Ultra Rares, maar het ook 'n laag oor die oppervlak te maak die hele kaart te weerspieël. Die laag is geneig om die kaart styf en toe kyk na die coating skep 'n eenvormige waas op die kaart. Die gebruik van fisiese kaarte in Yu-Gi-Oh! video speletjies 3D% 3D "/% Edit Byna elke kaart het 'n unieke 7-9 syfer kode gedruk. Wanneer daardie kode na een van die Yu-Gi-Oh ingeskryf! video speletjies wat dit aanvaar, is 'n digitale kopie van die kaart bygevoeg virtuele kaarte die speler se. So, spelers kan hawe hul werklike dekke in die speletjies. Sommige kaarte nie hierdie kode het. Byvoorbeeld, almal behalwe twee afskrifte van die Japannese Blue Eyes uiteindelike draak kaarte sê "Replica" waar die kode (Hulle word beskou as replikas van die ander twee wat gegee as pryse in 'n Yu-Gi-Oh! Toernooi in Tokio) moet wees. Sommige kaarte niks te hê. Byvoorbeeld, die Shadow Ghoul monster kaart van die Engelse Metal Raiders en donker begin 2 booster stelle het geen kodenommer, in teenstelling met wat 'n replika-kaart. Sommige ander voorbeelde van kaarte wat nie enige kodes het nie by almal Swart Luster Soldaat (en sy rituele Spel Card "Swart Luster ritueel"), Labyrinth Wall (en sy suster kaart, "Wall Shadow,") Gate Guardian en sy "stukke , "Sanga van die donder. Kazijin. en Suijin. Daar is ook tweegeveg Terminal kaarte. (Voorafgegaan deur DT in kaarte.) Dit word gebruik in 'n tweegeveg Terminal masjien, wat op verskeie plekke in die land. In hierdie masjiene, kan jy gaan lê 'n tweegeveg Terminal kaart, en die masjien sal dit in scan sodat jy kan speel met dit. Omstredenheid 3D% 3D "/% Edit Andersins, as gevolg van die aard van die inspirasie van 'n paar van die kaarte, soos antieke mitologie en Japannese folklore. die kaartspel was 'n potensiële teiken vir godsdienstige advokaat groepe te beskuldig van die bevordering van afgodery. onder andere. [11] Miskien om hul bekommernisse te verlig, is die Engelse name van die kaarte nie altyd kry 'n direkte vertaling, in plaas kies vir 'n naam minder omstrede. Byvoorbeeld, die "Swart Magician" in die oorspronklike Japannese verander na die "Donker towenaar" in Engels, wat sy verbintenis verminder met 'n swart magie en die kaart "verhoor van die hel" is verander na "Verhoor van nagmerrie". Dit het egter veroorsaak 'n paar probleme met die benaming van sekere kaarte, soos Archfiends (Demone in Japan), wat (voor die koms van Dark Krisis) het almal unieke name in die Engelse weergawe. So moes hulle herklassifiseer as Archfiends om die nuwe standaard te voldoen. (Die gebruik van Christelike temas is ook gesensor uit die internasionale uitgawe van Yu-Gi-Oh. Maw stralekranse verwyder uit sekere karakters, kruise verwyder word.) Magic en Wizards 3D% 3D "/% Edit Die eerste uitgawe van die Yu-Gi-Oh! kaartspel is vrygestel deur Bandai in September 1998 Net drie boosters pakke van hierdie weergawe is vrygestel voor die lisensie van die kaart spel is verkoop aan Konami. Die spel wat in hierdie weergawe was baie meer eenvoudig en was ook minder getrou aan die anime en manga in vergelyking met Konami se OCG / TCG. Elke monster Card het 1 van die 13 reëls gedruk op sy kaart teks. Dit moet ook op gelet word dat al Bandai OCG kaarte het 'n geel agtergrond, ongeag of hulle Monster, Spel, Trap of Equip kaarte (Team kaarte behandel as 'n afsonderlike klas kaart, nie as spel kaarte). Reël 1: Beide spelers moet dieselfde aantal kaarte te gebruik in hul dekke. Reël 2: Trek 5 kaarte van jou Deck om jou hand te vorm. Reël 3: Kies 1 Monster kaart uit jou hand en speel dit 'n slag begin. Reël 4: Om die gevolg van die stryd bepaal, vergelyk die ATK van jou aanval monster met die DEF van die aangeval monster. Reël 5: As jou monster ATK is hoër, word monster jou opponent se vernietig. Reël 6: Selfs as jy monster die opponent se verwoes as die DEF van jou monster is laer as die ATK van monster jou opponent se, jou monster is ook vernietig. REËL 7: Wanneer die stryd eindig jy dalk jou beurt te beëindig en op jou volgende beurt kan jy 'n kaart te trek. Artikel 8: Elke beurt sal voortgaan soos hierdie, totdat dekke beide spelers se is leeg. Artikel 9: as jy uit die lewe punte loop of hardloop uit kaarte te trek jy die spel verloor. Reël 10: As jy Spel, Trap of Equip kaarte in jou hand, kan jy hulle in die spel gesig na onder. Artikel 11: Jy kan jou gesig-down Spel, Trap of Equip kaarte aktiveer te eniger tyd gedurende 'n geveg. REËL 12: Wanneer die effek van 'n spel, Trap of Equip kaart gebruik word, word dit weggegooi. Artikel 13: Wanneer Deck n speler se is leeg, sal die tweegeveg voortgaan totdat Deck die ander speler se leë sowel.

No comments:

Post a Comment