Tuesday 22 August 2017

Draad Kan Ek Handel Forex Sonder 'N Makelaar


Thread: Kan ek handel Forex sonder 'n makelaar ? Join Date September 2010 Posts 76 Kan ek handel Forex sonder 'n makelaar ? Ja , ek is 'n ware newbie ! Ek probeer om so vinnig as wat ek kan leer , maar hoekom moet ek 'n makelaar ? Kan ek nie handel met sagteware direk vanaf Forex ? Ek lees hierdie onderstaande vandag by wikiHow en dit het my 'n bietjie bekommerd & Quot ; Raadpleeg 'n betroubare makelaar . Jy moet handel deur middel van 'n makelaar wat nie sal gaan teen jou ambagte met menslike handelaars of elektronies . Die meeste kleinhandel FX makelaars neem die ander kant van jou handel wat veroorsaak dat hulle te kry uit jou verliese . Dit is 'n groot aansporing vir hulle om jou stop verlies loop en stalletjie die uitvoering van jou ambagte & quot ; Hierdie webwerf is regtig 'n goeie Ek moet sê . Geneem het 'n paar van die groot lesse hier reeds , maar ek is seker na 'n paar maande van begrip en demo rekeninge Ek sal nie vir die gek myself in voorgee ek weet meer as 1 % van wat ek nodig het om te weet om 'n slim handel te doen . Geredigeer deur klrman ; 2010/09/06 by 03:57 .

No comments:

Post a Comment