Saturday 12 August 2017

Online - Beurs Zecco


kategorieë Ek gebruik twee makelaars vir my persoonlike behoefte voordat ek Zecco probeer. MB Trading platform en Merill Lynch wat saam gekom met my Bank of America betaalrekening as 'n bykomende voordeel. Ek sou sê dit was waarskynlik net seën vir my uit die aandelemark ineenstorting van 2008. Wil jy dalk my vorige hersiening van MB Trading lees. wat ek gevind een van die heel beste in die besigheid. Ek het al met behulp van Zecco net ter wille van vergelyking. Soos MB Trading begin met 'n onlangse fooi no-aktiwiteit wat is irriterend vir my. Nou het ek gedink ek sou oorskakel na Zecco van MB Trading. Hier is wat ek gevind van die afslag aanlyn makelaars, Zecco. Zecco is 'n aanlyn aandelemakelaar. Hierdie maatskappy het kantore in San Francisco, Kalifornië, Glendale. Word ZECCO beteken "zero koste kommissie" handel. Hierdie maatskappy is bedryf sedert Julie 2006. Maar sedert Maart 2011 Hierdie maatskappy is nie meer 'n gratis-beurs aan sy kliënte. Zecco bied voorraad, opsie, onderlinge fonds, band handel, spot buitelandse valuta handel diens, spot goud spot silwer handel dienste aan sy kliënte. Hoe op te rig rekening Vir ZECCO Dit is 'n maklike drie stap proses om aan te meld vir Zecco wat skaars 10-15 minute neem om 'n rekening. Eerstens sal jy moet aanteken betaal via bankoverschrijving, papier CHEC of deur ACH oordrag van jou bankrekening ens maniere. Ook jy sal nodig hê om al jou inligting, insluitend jou sosiale sekerheid nommer te vul. Dan na 2-3 dae sal jy kry jou gereed om rekening te handel. 2 tot 3 dae nodig is vir die oordrag van fondse. Vir my het dit byna 6 dae, want daar was 'n naweek in tussen. Ek onthou ek moes wag vir 15 dae vir Merill Lynch rekening aktief en verhandelbaar wees. Fooie en kommissies op Trading Vir Voorrade: - hulle hef $ 4,95 vir elke handel. ook as jy handel dryf op aandele wat gelyk is aan $ 1,00 of minder as die koste vir hierdie handel is, is 6,95 $ per handel. 4,95 $ is heeltemal te min as wat sy mededinger maatskappye tans die heffing vir elke transaksie. Opsies: - hulle hef 4,95 $ vir elke handel en bykomende 0,65 $ vir elke kontrak. Dit is baie voordelig as die kontakte is baie minder. Maar as jy die neem van groot aantal kontrakte dan word dit baie duur. As dit handel is makelaar dan bygestaan ​​jy sal gehef $ 19,99 plus ladings op elke kontrak is 0.75 $ Makelaar bygestaan ​​ambagte is 19,99 $ Zecco bied super goedkoop prys struktuur is dit ook baie maklik om hierdie struktuur verstaan. Forex versprei is 0,7 pitte vir groot pare. Marge koers is 4,5% Jy kan koop of verkoop nie-load onderlinge fondse via Zecco. As die transaksie is die internet dan gebaseer is jy aanklagte $ 10 per transaksie. Tesourie transaksiefooi is $ 24,50 per transaksie. Bond transaksiefooi is $ 4,50 per transaksie. Maar die minimum transaksie bedrag is $ 22,50. Beleggings Aangebied deur Zecco Aandele, opsies, effekte, onderlinge fondse, aftree-rekening onderwys spaarrekeninge, spot goud en spot silwer. Hulle bied nou Forex ambagte ook. Ek is geneig tot Forex ambagte deesdae. Trading of Belegging Tools Verhandelingsplatform wat aangebied word deur Zecco is baie basies. Maar hulle het 'n ordentlike gereedskap vir die handel komplekse opsies. Hulle het hulpmiddel vir die identifisering van potensiële belegging en om hulle te ontleed. Ook kry jy hulpmiddel vir handel en om jou portefeulje te monitor. As 'n handelspos hulp, dit verskaf gratis real time kwotasies, kaarte en grafieke (wat MB handel aanklagte gelde vir). Ook navorsingsverslag is om jou te voorsien deur Standard & Poor. Benewens hierdie as jy newbie in die veld handel en as jy enige leiding oor handel nodig het, is daar 'n hulp vir jou in die vorm van Zecco se belegger onderwys hulpmiddel. Ook hulle opvoedkundige video's. Alhoewel ek het gevind dat die video's baie basiese. Zecco bied afkoms kliënte ondersteuning. Jy kan kontak met hul kliënte diens via e-pos of telefoon of deur middel van online chat. Hulle probeer om 'n handel gemeenskap te vestig - Zeccoshar, waar jy kan deel en bespreek jou probleme, menings en insigte met ander beleggers. Dit sy koel funksie Ek dink. Uitspraak oor Zecco makelaars rekening Baie lae kommissie op handel aandele (4,95 $) Aktiewe sosiale netwerk gemeenskap te deel en bespreek jou probleme met ander handelaars. Gratis 24 × 7 online of offline ondersteuning. Gratis streaming data. Gratis dividend herbelegging. Geen bybetalings vir groot bestellings. Jy kan oop rekening met Zecco met geen geld af. Geen rekening minimum, onderhoud of deaktivering fooie. Daar is geen II vlak aanhalings. Daar is geen online mobiele toegang handel vir groot skaal gebruik Blackberry of Android fone. Verslagdoening oor prestasie en belasting beplanning dienste is nie vry nie. Bybetalings van $ 2 op trad van pennie voorraad. Jaarlikse IRA fooi is $ 30. Ekstra uur handelaars moet toeslag van $ 0,005 per aandeel te betaal op toepassing kommissie As jy 'n goeie ervaring in die handel en as jy op soek is na 'n lae koste en vaste diensverskaffer, dan Zecco is die een van die beste opsies wat beskikbaar is vir jou. Trading Onderwys gereedskap is net OK en daar is geen ekstra gewone materiaal daar maar steeds soms is dit nuttig vir baie. Daarbenewens aanlyn sosiale gemeenskap is die beste ding vir handelaars. So algehele Zecco is goed vir ervare mense en hulle moet 'n rekening oop te maak met Zecco. Maar as jy op soek is na intensiewe navorsing gedoen oor aandele dan Zecco mag nie die beste opsie vir jou wees Lesers, wat is jou mening oor Zecco? As jy 'n rekeninghouer is, is jy tevrede? Sommige ander resensies wat jy dalk belangstel in

No comments:

Post a Comment