Monday 11 September 2017

Handel Met Die Andrew Mitchem - Die Forex Trading Coach


Handel met die Andrew Mitchem - Die Forex Trading Coach Donderdag, Desember 26, 2013 Die voortsetting van studie en eerste ambagte Aan die begin met Andrew Hello almal, Gekontak Andrew op die 19 Desember 2013, het hy Kersfees spesiale aanbod, maar ek het nie my geld betyds gereed. Hy was goed genoeg om 'n mate die aanbod onbepaald vir my - started die kursus oor die 22. Hoekom Andrew? Wel, hy kry se oor die beste resensies van iemand en ek het gaan 'n goeie paar obskure forums. Daar is teenstanders, maar nie baie en die meeste het nie eintlik die loop, net agterdogtig oor die hype, wat genoeg is regverdig geneem, maar nie regtig vertel veel. Diegene wat die probleem het met die verloop, het nie kontak met my situasie relevant is. Dus het ek besluit om te gaan vir dit! Ek is die handel op en af ​​vir 'n jaar of so, verloor meer as wat ek verdien, maar nie veel nie, so ek vind as ek die syfers net 'n bietjie op my pad Ek sal goed wees kan swaai. Registrasie is maklik, en ek het 'n paar goeie voorbeelde met baie nuttige soek aanwysers. Begin die kursus, eerste deel was regtig basiese geldbestuur, maer deur, baie min Ek het nie geweet nie, maar nuttig vir newbie. Volgende kers stokke. Ek bestuur nooit kerse voorspellings gebruik, hoofsaaklik omdat daar is net te veel stelsels rondom, alles min of meer dieselfde, maar al 'n bietjie anders, so ek moed opgegee met hulle. Andrews kers analise is om te volg met nie te veel patrone te leer en sy templates sluit in 'n ander kleur pyl merk die patrone, sodat daar geen behoefte moeg jou oë uit op soek na patrone. Sal meer post as gebeur

No comments:

Post a Comment