Thursday 7 September 2017

Quality Management System ( Qms ) Plan


Quality Management System (QMS) Plan 'N doeltreffende gehalte bestuurstelsel plan is verpligtend, veral vir maatskappye wat sake doen in regulatoriese omgewing, as 'n organisasie van voorneme is om 'n nuwe kwaliteit stelsel te implementeer of te gradeer vanaf hul bestaande papier-gebaseerde stelsel om 'n elektroniese gehalte bestuurstelsel. Interaktiewe en Live Demonstrasie. MasterControl Kwaliteit Suite Demonstrasie toegang inhoud Die noodsaaklikheid van 'n goeie gehalte Management System Plan As mens, ons het 'n ingebore vrees vir verandering. Net dieselfde, baie organisasies is geïntimideer deur die idee van die implementering van 'n nuwe gehalte bestuurstelsel (QMS) of die oorskakeling van 'n papier-gebaseerde QMS om 'n kwaliteit sagteware oplossing. As jy terug te stap en 'n blik op die groot prentjie, al is, word dit duidelik dat slegs deur die implementering van 'n bewese gehalte bestuur sagteware oplossing kan 'n maatskappy te maksimeer die doeltreffendheid van sy gehalte stelsels, terwyl dit ook om te verseker dat hierdie stelsels is in ooreenstemming, geïntegreerde en koste-effektief. Outomatisering gehalte prosesse kan ook gereguleerde maatskappye te bereik en te handhaaf regulatoriese nakoming, tred hou met die industrie tendense, en gedurig interne verbeteringe. Maar so 'n massiewe spronge in verbetering nie net gebeur met die flip van 'n skakelaar. Soos enige groot onderneming, wat hulle nodig het noukeurige beplanning. Dus is die werklike vraag is nie "Moet ek 'n gehalte bestuurstelsel plan?" Maar "Waar begin ek?" A Quality Management System plan wat werk Die volgende lys bevat 'n paar belangrike oorwegings wat in ag geneem moet word wanneer die ontwikkeling van 'n gehalte bestuurstelsel plan: Vestig die hoogste prioriteit: Wanneer dit kom by die gehalte bestuur, 'n organisasie het gewoonlik drie groot prioriteite: geld, tyd, of 'n proses. Maar as besluitnemers in staat is om te bepaal watter prioriteit is nommer een in die beplanning stadium, sal die variansie onvermydelik lei tot ernstige-en waarskynlik baie duur-tekortkominge in ten minste een gebied sodra die stelsel in werking gestel is. Byvoorbeeld, as 'n oudit bevinding het daartoe gelei dat 'n onvermydelike sperdatum, dan tyd is die organisasie se grootste bekommernis. Aan die ander kant, as interne ondoeltreffendheid en 'n gebreekte prosesse so erg dat 'n kwaliteit beheer verandering nodig is geword, dan is die nommer een prioriteit is proses. Maar as die maatskappy weet dat die tyd het aangebreek om op te gradeer na 'n outomatiese kwaliteit beheer stelsel, maar befondsing is beperk, dan geld is die grootste bekommernis. Wat ook al prioriteit die belangrikste mag wees, is dit noodsaaklik dat dit duidelik word gedefinieer op die heel vroegste stadium in die ontwikkeling van die gehalte bestuurstelsel plan. Bepaal die omvang: Die vestiging van die belangrikste QMS kommer en die omvang van elke kriterium is die volgende fase van gehalte bestuurstelsel plan ontwikkeling. Deur deeglik te analiseer kwaliteit stelsel behoeftes van jou organisasie se en definieer kwaliteit norme, metings, en die uiteindelike rigting van die stelsel, sal jy beter voorbereid wees om die tipe elektroniese gehalte bestuurstelsel wat die beste pas by jou organisatoriese vereistes kies wees. Hersien al pertinent oop kwessies: As jy wil hê dat die besluit om 'n probleem te vind, moet jy in staat wees om vas te stel wat verkeerd geloop het en waarom dit verkeerd geloop het. Dieselfde geld wanneer dit kom by kwaliteit beheer stelsels. 'N verfynde gehalte bestuurstelsel plan moet die volgende insluit 'n omvattende hersiening van alle kwaliteit vereistes, beperkings, en prosedures ten einde die fokus slegs die belangrikste kern kwessies te verfyn. Duidelikheid is die sleutel tot goeie beplanning: Die ou gesegde "Meet twee keer, maar slegs een keer sny" ook ringe waar vir QMS implementering. Moenie tyd, geld, en hulpbronne vermors deur nie dubbele kontrole te maak en deur nie duidelik stigting van jou fokus en sentrale probleme. Kom ons neem 'n hipotetiese voorbeeld wat plaasvind al te dikwels 'n maatskappy is van mening dat die implementering van 'n duur QMS sagteware oplossing met die mees gevorderde funksies al hul kwaliteit probleme sal oplos. Omdat hulle gedink het die nuwe stelsel was 'n genees-alles, het hulle nie die moeite doen om 'n omvattende gehalte bestuurstelsel plan wat hul grootste probleem wat eintlik was nie die gehalte bestuurstelsel geïdentifiseer ontwikkel self-dit was die gebreekte gehalte prosesse wat hy was gevoer word in die stelsel. Gevolglik is die duur nuwe QMS nie al die probleme van die maatskappy se los; dit bloot swak gehalte prosesse geïnkorporeer in 'n nuwe stelsel, en sodoende bykomende probleme skep. Hefboom interne en eksterne hulpbronne: Buite kenners, indien beskikbaar, kan 'n rykdom van kennis en ervaring te verskaf wanneer die ontwerp van 'n gehalte bestuurstelsel plan. Maar moenie afslag die waarde van interne vakexperts (MKB) wat waarskynlik 'n beter greep op wat die behoeftes van die organisasie se is en wat die organisasie verwag van sy nuwe QMS. Neem voordeel van die span besluitneming: Wanneer 'n span wat bestaan ​​uit personeel van elke afdeling verenig om hul kollektiewe insette te voeg in 'n samehangende gehalte bestuurstelsel plan, die belegging in 'n nuwe stelsel is baie makliker om te regverdig en sal verseker dat alle noodsaaklike basisse gedek . Moenie stukkende prosesse nie dwing om in 'n nuwe en verbeterde stelsel: Die primêre doel van die implementering van 'n nuwe QMS is om vas te stel en te verbeter kwaliteit prosesse, so pasop vir die versoeking om die ondoeltreffende prosesse tans dwing in die praktyk in 'n funksionele elektroniese stelsel. Inteendeel, fokus op die aanpassing van ou gebrekkige prosesse en die verbetering van hulle by die nuwe sagteware stelsel inpas. Dit is net 'n paar oorwegings in ag te neem wanneer die ontwikkeling van 'n gehalte bestuurstelsel plan. In bykomend tot die bogenoemde inligting wat aangebied is egter 'n mens moet altyd fokus op die belangrikste doelwitte van 'n KBS: die verbetering van kwaliteit van die produk en versnel tyd om te bemark. Plus, onthou dat elke organisasie het sy eie gespesialiseerde vereistes en begeertes, sodat bykomende beplanning doelwitte en verwagtinge moet bepaal word ten einde 'n omvattende gehalte bestuurstelsel plan wat die beste by jou organisasie te skep. As die maatskappy neem die tyd en moeite om 'n doeltreffende en deeglike gehalte bestuurstelsel plan voor implementering ontwikkel, sal dit in staat wees om baie meer produkte van 'n hoër standaard van gehalte vervaardig teen 'n aansienlik laer koste. Vir meer inligting oor die kwaliteit bestuur sagteware stelsel plan MasterControl se leer, kontak 'n MasterControl verteenwoordiger.

No comments:

Post a Comment